2009年7月27日 星期一

裝修篇之-浴屏~

1) 全玻璃無框雙趟門款
關於裝修,其實都好多謝未來老公對我的包容,諗頭多多我..經常創意無限..嚇他一跳...但他卻容許我將一時的想法通通變為現實...真的很感激!(難聽d係將間屋黎"較飛").. 浴室....我是花了不少心意的,當初決定了裝修後,第一個想法就是廚房及廁所要全部整過...由構思到顏色配襯都是我一手一腳的作品,坐廁..廁板等都有一定的要求,唯浴屏..我就無咩意見,但beam對浴屏反而有要求...他喜歡簡單的款式,大家不要以為簡單=平,因為越簡單的款式原來....^^不如大家對呢個款式比d意見呀~~另一item-坐廁在另一文章中交待...

沒有留言: