2009年5月3日 星期日

皮鞋~~



決定了男禮的店舖...就要揾其他配件..如皮鞋;因為沒有理由穿舊鞋的,才發現款式好的男裝鞋一點都不便宜,便宜的又真是.....唉,後來又是友人julina提出可到鴨脷洲的outlet看看...各款名牌都在那裡有設店,價錢是正價一半,當然未必是當季的款式啦,但都值得一看....去了2-3次,都是主力看皮鞋,初時是看女裝鞋,因連卡佛的女鞋很多...但都沒有啱,後來是看男裝鞋啦...最後在Armani的outlet買齊了黑、白皮鞋...真的很化算,是正價的4折..係普通的返工鞋價錢,卻是意大利名牌的質素..(會唔會個底係爛ge呢?)..haha~比d相大家睇吓~~2個款都好似架...咁樣第時平日都箸後返麻!!

2 則留言:

vicki 提到...

我都唔知有呢d shop 0既...我老公仲走去訂添...haha

Unknown 提到...

噢...
我果次去冇我size...

點知...
比我搵到d平靚正o既... hehehe