2009年3月22日 星期日

深圳睇裝修料~
















決定咗要裝修之後,第一件事就係揾裝修CF,好彩爸爸有做裝修既朋友...約咗CF上去睇樓打價...我地諗住全屋翻新,間隔就唔會轉,廚房同廁所就要整過...話多唔多,話少唔少....CF個報價仲未比到我,但近日在ESD留言中知道好多人都上深圳買建材,話比香港平好多,而且款式仲多過香港好多添...於是集齊資料今日就上深圳去睇吓料先...收獲都唔錯..睇咗好多建材,大致上我係香港都去上海街一帶睇過吓,心目中已經有大概想要既野...今次主力就係格價,睇吓深圳係咪平好多...紙皮石就真係平好多喎...其他地磚及牆磚都平過香港3成...廚櫃都平好多...佢地仲會安排CF黎香港度尺架,但運輸既安排就要細心D..今次係上去"索吓料"...行咗大半日,睇吓我影既野,你地會唔會估到我想點整間屋呢?...今日有人行到好攰,要係B&Q既陳列廁所到坐呀~~^.^



















沒有留言: