2009年6月21日 星期日

瓷磚最後定案~

1) 廁所的地磚
2) 廁所的牆身-玻璃馬賽克 (我的會是深色佔約1/3)
3) 廚房的牆身 (圖案部分是beam要的..我原意是全白,現在加了2塊花磚咁多啦~)
4) 廚房的地磚
2009年6月22日終於要開始裝修啦...本來係定咗係6月20日開工的,但因為雜物未清晒,而且有朋友想要D傢俬電器,咁咪推遲2日先開工囉...等大家都方便D~~

今日同埋裝修師傅一齊上深圳買建材...之前已經睇啱果D,今日就同師傅去跟吓眼,無咩大問題就落訂啦..因為我始終係外行人..只會睇款式,師傅會跟埋質量同確實埋數量...咁唔會浪費麻...最後用了差不多一天時間,基本已經訂齊了要用的瓷磚(其實只係廚房同廁所要換過晒磚)...同大家分享一下我地既最後定案啦~

3 則留言:

ff 提到...

個blog寫左咁耐..今次我忍唔住要出場啦...
妳寫就寫得過癮..我做就做得死人..
不過..都做得幾開心..(正在最後衝刺中..)

kk 提到...

你而家係怪我寫你寫得少嗎?而且我同你一樣做咁多野..可能我仲多d添...你咁講唔公平~xD

vicki 提到...

兩個人響到耍花槍...哈哈~